Sparen Nails met uw behandeling of aankopen

Nails sparen

Nails sparen kan op een heleboel verschillende manieren. Met een behandeling natuurlijk, maar ook met een product of een aankoop van een cadeaubon. Neem een nieuwe VIPkaart of koop een pakket behandelingen. Er zijn talloze manieren om snel Nails te sparen

Spaar Nails wanneer je geniet

Je spaart Nails door te boeken bij Nagelstudio Assen of Top Salon Academy!. Het aantal Nails dat je ontvangt hangt af van het bedrag dat je besteedt, elke €5,- levert een punt op.

De waarde van je Nails hangt af van je Nail -level
Uw Miles worden  24 uur na uw afspraak automatisch op uw teller bijgeschreven.

NAILS SPAARPUNTEN SYSTEEM

  • 1 punt voor iedere uitgegeven € 5,-.
  • mond op mond reclame loont!!

Draag jij een klant aan, dan krijg je dezelfde hoeveelheid spaarpunten als de nieuwe klant.

  • Dubbele spaarpunten

Door een speciale actie zijn je spaarpunten twee maal zoveel waard. Dit wordt via een sms, nieuwsbrief of facebookpagina bekend gemaakt.

  • Extra punten of kortingen met het loyaliteitsprogramma

VIP klanten worden extra beloond voor hun loyaliteit.

 

Hoe kan je ze inwisselen?

Tegen inlevering van 50 punten krijg je:

  • €5,- korting of
  • 50% korting op een paraffinebehandeling of
  • 35% korting op een product van BCL lijn
  • 20% korting op de Seduction gift box
  • 15% Korting bij aanschaf van een product uit de Seduction lijn
  • 10% op een nagelriemolie van Magnetic
  • Een tegoedbon a €20,- als je op de ladies night meer dan €100 besteed
  • Loyaliteitsprogramma
  • een easy nailart van maximaal 10 minuten t.w.v. €7,50

Tegen inlevering van 25 punten krijg je:

  • Een Thuismanicure voor de helft van het geld bij inleveren van 25 punten
  • Een tegoedbon a €10,- als je op de ladies night meer dan €100 besteed
  • 5% op een nagelriemolie van Magnetic

 

VIP klanten worden extra beloond voor hun loyaliteit bij inlevering van 50 punten:

  • 25% korting op de Seduction gift box
  • 25% Korting bij aanschaf van een product uit de Seduction lijn

 

Niet alle klanten zijn hetzelfde. De ene klant spaart graag voor een behandeling, terwijl een andere klant al blij is met een verzorgingsproduct voor minder spaarpunten. Dit zorg voor een afwisselend aanbod, zodat je gestimuleerd om te sparen.